Tuesday 29 May 2012

Lain Cara Mu

sungguh lemah ku dengan cara mu kini
sukarnya nya kau mempercayai kata ku
dimana perasaan ini kuat untuk diri mu
tak daya aku menahan perasaan ini

mungkinkah aku terlalu mengejar mu
hingga kau rimas dengan sikap ku
katakan terus pada ku akn diri mu
kerna hati tidak tenteram kini...

katakan jika kau membenci ku
aku sedia untuk di caci
katakan jika kau ade seseorang lain
aku sedia undur diri demi bahagia mu

terima kasih kerna pernah dulu
kau kunci hati ku dengan senyum mu
kini hilang senyum mu
membuat aku terkurung sepi

lepaskanlah jika aku bukan dihati mu
kerna kian lama simpan ia kan membunuh ku...
kasihan lah aku yg menagih kasih mu
dibiarkan sepi terkurung

kalau kau benci katakan
tidak aku terus mengejar
kalau benci jujurlah
agar dapat ku hilang dari diri mu

No comments:

Post a Comment