Wednesday 30 May 2012

• • Cinta • •

 • Cinta •  
====================
Cinta...
Aku datang hanya membawa cinta...
Cinta yang hadir dengan penuh mesra...
Yang ingin dipelukmu sepenuh jiwa...


Cintaku bukan cinta yang penuh dusta...
Atau cinta yang penuh misteri belaka...
Ataupun cinta yang penuh teka-teki semata...


Cintaku hanya...
Cinta yang hadir dalam lubuk jiwa...
Cinta yang tulus dari dasar hatinya...
Cinta yang lembut penuh kasih sayang...
Cinta yang berisikan mutiara cinta...


Ku ingin kau mengerti cintaku...
Cinta dalam ketulusan jiwaku...
Cinta yang penuh pengorbananku...
Cinta yang hadir hanya untukmu...

Cintaku bukan cinta yang terbeli...
Cinta yang hadir dengan segala materi...
Cintaku tulus sepenuh hati...

Cinta... Aku mencintamu Cinta... 



cinta...
ku ukir nama mu cinta disudut hati ku...
agar dapat ku merasa nikmat cinta mu...
kerana cinta.. aku gembira...
kerana cinta aku menangis...
indahnya cinta disaat ketawa..


cinta...
dimana dikau ketika luka...
biar ku balut luka itu...
hapuskan airmata mu
bila saat aku membaluti luka mu...


cinta...
aku takut kehilangan mu...
menetaplah dihatiku...
hingga saat ajal ku tiba...
kerna ku takut kau kan dilukai...


cinta...
aku ingin selalu disamping mu
walau ribut mendatang...
andai tiada jodoh...
rela aku lepaskan mu dengan air mata


cinta...sayang pada mu cinta...

No comments:

Post a Comment