Monday 26 February 2018

Bila Kau Mulai Lelah

jika kau rasa aku kejam
maka kau harus berfikir
cara mana untuk kau
menghapuskan-nya

ku tidak pernah
meminta untuk di kasihi
dan tidak pula
untuk di kasihani

ku sedar sebenarnya
kita mencuba menjalin cinta
bagi aku cuma satu arah tujuan
mencari keberkatan-nya

aku mengerti kau menyintai aku
tapi aku tiada lagi hati
cinta itu dari hati
dan kau harus menbina nya

Keras hanya luaran ku
tiada hati ku tiada kelembutan
hanya ada rasa ihsan
untuk melemahkan kerasan diri ku

bila saat kau lelah
mencintai aku
mengasihi aku
corakkan kan langkah kebahagiaan mu

aku disini terasa bahagia dengan diri aku
makanya kau harus sertai diri aku.
untuk kau rasa kebahagiaan aku
kerna aku cinta akan diri aku.

tunjuki aku caranya
untuk aku ukir cinta pada mu
yakinkan diri aku yang kau bukan
mereka yang terdahulu.

No comments:

Post a Comment