Monday 16 January 2017

tanpa mu aku derita tanpa mu aku bahagia

telah berlalu lama kau pergi
aku membawa diri sendirian
ku tempuh duka dalam derita
perjalanan yang aku tidak pasti

dalam sendirian ku terdengar akan
suara mu yang memuji ku
yang bertanya khabar ku
yang melihat ku dalam diam

sedang kan kau di sana bahagia
dengan sidia yang kau pilih
setelah kau pinta ku cintai mu
lantas kau dustai cinta yang ku beri

tak perlu bertanya khabar berita ku
tak perlu kau tahu jalan hidup ku
tanpa mu aku derita
tanpa mu aku bahagia

memang takdir yang menentukan
segala yang kan terjadi
memang takdir yang menentukan
untuk bercinta dan kita berpisah

memaafkan mu tak mengubah
kisah silam tang hilang kenangan lalu
memarahi mu juga tak akan mengubahnya
maka aku bawa hidup aku tanpa mu

andai nanti kita bertemu
jangan kau hampiri aku
itu bisa buat aku teringat
kenangan silam kita.

No comments:

Post a Comment