Thursday 7 June 2012

BUAT DIRI MU

andai kau pinta emas permata
bukan sekelip mata ku dapatkan
andai kau pinta kesetiaan dari ku
akan ku hulurkan hati ini buat mu

andai kau pinta bingtang dan langit
tidak mampu aku katakan
andai kau pinta kejujuran dari ku
akan ku bawa kemana saja aku pergi

dari wajah mu kulihat senyum ku
dari rajuk mu ku lihat gelisah ku
kerana wajah mu aku takut hilang mu
kerana rajuk mu ku takut dikau menangis

sukar bagi ku nyatakan segalanya
agar tenang kau fahami ku
corak senyum mu memikat jiwa
membuat aku takut akn mu

disini ku kata akn diri ku
bukan senang hidup diri ku
sekadar mampu apa termampu
membuatkan ku takut hilang mu nanti

namun jujur ku kata pada diri mu
aku cinta dan aku syg akn dikau
ku mahu kau milik ku selamanya
ku harap dapat dikau trima ku seadanya



No comments:

Post a Comment