Sunday 20 May 2012

sedar ku...... 
allah menduga tuk menyedar kan aku bahawa nya dia yg paling layak tuk aku cinta kan 
namun aku bertanya layak kah aku menyintai nya sedang kan aku penuh dengan kejahilan pada nya.. 
lalu jawab sang akal allah maha mengampuni hamba nya...maka taubat itu jln ke cinta nya 
hati bertanya mampu kah aku jauh dri dosa selepas taubat ku seru pada nya..sedang kan aku manusia yg bernafsu....jawab akal zikir lah penjauh nafsu dosa......namun aku masih dlm ketakutan tuk bertaubat....akal bertanya tahu aku bila masa ajal ku datang...tidak....tahu kah aku berapa banyak dosa aku laku kan....tidakkkkk......tahu kah aku adakah aku masih golongan org islam... tidak....maka berani lah tuk aku taubat kan diri aku kerna aku tidak kenal dri aku dan tidak tahu akn dri aku...... 
aku sedar.....dri lena dan apa harus aku laku kan......

No comments:

Post a Comment