Friday 18 May 2012

вυαт ∂ιяι мυ





cinta yang datang pastikan pergi... aduhai cinta mengapa begini sifat mu,membuat sipencinta tidak keruan
aduhai cinta.....


cepat benar dikau pergi,dimanakah janji mu dulu?...apakah diri ku kau jemu
hingga kau pergi berlalu...belum sembuh luka lama ku
enkau pula menambah lukanya
apa tidak kau kasihan
diri ku diguris luka


cinta bukannya mainan hati ku
kau pergi tinggalkan aku
dalam kesepian malam
membuatkan aku terasa sakit
namun tidak dapat ku melihat


cinta... mengapa cinta ku
kau nodai jika tidak kekal selamanya
cinta usah dera jiwa ku ini
tak mampu ku menahan sebak di hati ini


inikah caranya kau melepas
dendam cinta lama mu
demi kepuasan hati mu
melihat ku derita...


telah ku korbankan segalanya
cinta bila ku dihina kerana mu
bila diri ku dikata orang
ku tetap menyintai mu


cinta hingga saatnya
aku melepaskan kau
dengan airmata menemani aku
terasa aku akan kehilangan mu


cinta maafkan aku
tidak mampu memilih mu lagi
lupakan aku kerana
ada dia untuk mu


cinta biar seburuknya dia
malah itu pihan hati mu
ku akui silap ku pada mu
dan ku ampuni dosa mu pada ku


cinta lupakan aku
sungguh tidak mampu
mendengar luahan hati mu
kerna... ku tahu kau dalam sensara


cinta anggaplah
apa terjadi antara kita
hanya suratan
bagai mimpi indah seketika


anggaplah apa yang terjadi
pada engakau dan dia
satu dugaan tuhan untuk mu
bagaikan cabaran mendaki puncak cinta



No comments:

Post a Comment